Ruszyła druga edycja akcji „Nestlé porusza Polskę” – gminy mogą zdobyć siłownie terenowe

piątek, 17.2.2017 09:52 408 0

Lepsza kondycja, szczuplejsza sylwetka i zwiększona odporność organizmu – to kilka korzyści wynikających z ćwiczenia na urządzeniach treningowych na świeżym powietrzu.Teraz siłownię plenerową można zdobyć bezpłatnie w konkursie „Nestlé porusza Polskę”. Wystarczy, że gmina zgłosi swój udział w akcji do 10 marca 2017 roku. Aż 16 siłowni terenowych od Nestlé trafi do tych gmin, których mieszkańcy i sympatycy wykażą się największą aktywnością w internetowym głosowaniu. Zapraszamy do wysyłania zgłoszeń!

Inicjatywa „Nestlé porusza Polskę” ma na celu wspieranie konsumentów w prowadzeniu aktywnego trybu życia, zgodnie z motto Nestlé: „Jedz smacznie, żyj zdrowo”. W ubiegłorocznej edycji konkursu rywalizowało ze sobą aż 710 lokalizacji w całej Polsce! Dzięki aktywności internautów siłownie terenowe ufundowane przez Nestlé powstaływ Hajnówce, Markach, Pabianicach oraz 13 innych lokalizacjach. W tym roku Nestlésfinansujekolejnych 16obiektów do ćwiczeń na świeżym powietrzu!

Jak zgłosić się do konkursu?

  1. Aby zgłosić się do konkursu, przedstawiciel Urzędu Gminy do 10 marca2017 r. musi wyrazić chęć wzięcia udziału w konkursie, wysyłając mail na adres: gminy@4frame.pl i wskazać osobę kontaktową.
  2. Następnie otrzyma zaproszenie zawierające login i hasło do indywidualnego konta gminy znajdującego się na dedykowanym konkursowi panelu.
  3. Po zalogowaniu możliwe będzie zgłaszanie wybranych lokalizacji, które spełniają wymogi zawarte w regulaminie.
  4. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny.

Dlaczego warto?

Siłownia na świeżym powietrzu to miejsce dla każdego, kto chce aktywnie spędzić wolny czas. Można z niej korzystać bezpłatnie i o dowolnej porze dnia. W siłowniach od Nestlé znajdzie się 9 różnych urządzeń poprawiających kondycję.Na każdym z nich umieszczona będzie instrukcja, opisująca prawidłowy i bezpieczny sposób wykonywania ćwiczeń na danym sprzęcie.

– Ubiegłoroczna edycjakonkursu cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, co utwierdziło nas w przekonaniu, jak duże jest zapotrzebowanie na budowę ogólnodostępnych siłowni plenerowych oraz jak bardzo są potrzebne inicjatywy takie jak „Nestlé porusza Polskę”. Z tego powodu postanowiliśmykontynuować program. Mamy nadzieję, że również w tym roku gminy i społeczności lokalne zaangażują się aktywnie w naszą inicjatywę. Cieszymy się, że wybudowane w ramach poprzedniej edycji konkursu siłownie na świeżym powietrzu przyczyniły się do powstania nowych miejsc spotkań, w których mieszkańcy gmin aktywnie spędzają czas – mówi Edyta Iroko, Koordynator ds. Mediów, Nestlé Polska S.A.

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów
i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)