Nowa aplikacja mobilna i beacony w Galerii Victoria

piątek, 19.8.2016 13:13 515 0

Wałbrzych, 19 sierpnia 2016 r. – Jeśli podczas robienia zakupów w centrum handlowym Galeria Victoria masz w kieszeni smartfona, bądź pewien, że nie ominie Cię żadna ważna promocja czy wydarzenie. Galeria Victoria jako pierwszy obiekt handlowy w regionie wdrożyła technologię BLE (Bluetooth Low Energy), zwaną potocznie beaconami. Po przekroczeniu progu wałbrzyskiego centrum handlowego, zostaniemy automatycznie powiadomieni o promocjach oraz ciekawych ofertach sklepów.

Nowa technologia ma jeszcze bardziej uatrakcyjnić proces zakupowy w centrum. Od teraz podczas wizyty w Victorii, mijając poszczególne sklepy będziemy na bieżąco informowani o aktualnych promocjach, najnowszych wydarzeniach i atrakcyjnych zniżkach. Komunikat powiadamiający, np. w formie kuponu rabatowego, trafi bezpośrednio na ekran naszego smartfona. Aby skorzystać z usługi, wystarczy mieć wcześniej zainstalowaną aplikację mobilną Galeria Victoria oraz włączony bluetooth. Aplikację można bezpłatnie pobrać z Google Play oraz App Store. W przesyłaniu treści na telefony klientów będzie pomagać aż 50 specjalnych sensorów, umieszczonych na terenie Galerii Victoria.

„Chcemy zapewnić odwiedzającym nas gościom kolejny, nowoczesny kanał informacji. Technologia beacon w prosty sposób pozwala nam informować o bieżących promocjach, które czekają w naszym centrum. W ten sposób już nikt nie przeoczy akcji wyprzedażowej, atrakcyjnego eventu lub specjalnej oferty, czy też otwarcia nowego sklepu.” - mówi Grzegorz Samczuk, Dyrektor Galerii Victoria.

Nowa aplikacja mobilna Galeria Victoria składa się z 5 boksów tematycznych takich jak: promocje, aktualności, plan centrum wraz z katalogiem sklepów i usług, kontakt, a także informacje dotyczące dojazdu. Plan Galerii sprawia, że dotarcie do każdego wybranego sklepu jest o wiele prostsze, a w zakładce Jak dojechać znajdziemy m.in. rozkład bezpłatnego autobusu kursującego do Victorii. Intuicyjne menu oraz szata graficzna aplikacji stworzone zostały w oparciu o estetyczny i nowoczesny design. Czytelny ekran startowy to minimum słów i intuicyjne komunikaty graficzne.

W najbliższym czasie ogłoszony zostanie konkurs z nagrodami dla wszystkich, którzy pobrali i aktywnie korzystają z aplikacji Galerii Victoria. Szczegóły pojawią się na stronie internetowej centrum oraz… na ekranie smartfonów użytkowników aplikacji.

Galeria Victoria, która jest pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-usługowo-rozrywkowym w Wałbrzychu i regionie, została otworzona w 2010 roku. Obiekt, którego powierzchnia wynosi 43 000 m2, nie tylko podniósł prestiż miasta, ale przyciąga też do niego mieszkańców całego regionu. W centrum handlowym znajduje się pierwsze w Wałbrzychu wieloekranowe kino (Cinema City), liczne restauracje i kawiarnie, a także sklepy znanych polskich i międzynarodowych marek. Piękna i unikalna architektura centrum handlowego, jego lokalizacja oraz obecność hotelu czynią z Galerii Victoria bardzo atrakcyjną lokalizację dla najemców. W ramach kompleksu, wiosną 2011 r. został otworzony park handlowy, który znacząco wzbogacił ofertę Galerii Victoria. Dużą atrakcję stanowi także znajdujący się na terenie centrum amfiteatr, będący latem miejscem plenerowych koncertów oraz popularnego w okresie zimowym lodowiska.

Keen Property Management (KPM) specjalizuje się w zarządzaniu centrami handlowymi, łącząc takie zalety zarządzania przez właściciela jak szybkość podejmowania decyzji, z profesjonalnym podejściem i transparentnością rozliczeń, typowymi dla zewnętrznego usługodawcy. Obecnie KPM zarządza łącznie
62 500 m2 powierzchni handlowej. Od 1 lutego 2013 r. spółka odpowiada za zarządzanie Galerią Victoria w Wałbrzychu, pierwszym nowoczesnym centrum handlowo-usługowo-rozrywkowym w mieście, oraz Centrum Handlowym Plaza Rzeszów, zmodernizowanym w latach 2011-2012. Firma oferuje szeroki zakres usług od zarządzania aktywami i pozyskiwania najemców, po nadzór techniczny oraz wsparcie marketingowe. Spółka zatrudnia wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy dzięki dogłębnej znajomości rynku oraz wieloletniemu doświadczeniu, sukcesywnie zwiększają wartość zarządzanych aktywów.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)