Kolejkomat w wydziale komunikacji - sukces czy porażka?

środa, 21.1.2015 09:10 32313 32

Od naszego czytelnika otrzymaliśmy list, w którym porusza on problem kolejkomatu i jakości obsługi w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym. urzędnicy zdecydowanie odpierają zarzuty.

 

List Czytelnika:

 

Witam, Kiedyś na państwa stronie(1-2 lata temu) czytałem Wiadomość na temat Starostwa Powiatowego, a dokładnie wydział komunikacji.W artykule był opisywany system numerków, który miał rzekomo usprawnić pracę. W ostatni poniedziałek (12.01) miałem okazję to sprawdzić, ponieważ chciałem zarejestrować samochód. Z racji tego, że pracuje 65 km od Ząbkowic musiałem się zwolnić wcześniej z pracy, aby tą sprawę załatwić. Udało mi się przybyć na miejsce ok godz 13.45, ku mojemu zdumieniu urządzenie do wydawania numerków nie działało, więc pomyślałem że być może się zepsuło też tak może się zdarzyć. Poprosiłem Panią, która wydaje wnioski o stosowny dokument do rejestracji pojazdu i dowiedziałem się, że nie uda mi się już dzisiaj zarejestrować pojazdu ponieważ urządzenie jest już wyłączone i nie wydaje numerków, ponieważ urzędnicy najprawdopodobniej nie zdążą obsłużyć tylu petentów(było ich przede mną z 5 osób).Proszę o interwencję w tej sprawie ponieważ na stronie urzędu widnieje informacja o godzinach pracy 7.30-15.30 z tym że petenci obsługiwani są od 8.00-15.00 nie jest nic napisane w jakich godzinach pracuje urządzenie do drukowania numerków ;).Po drugie nie wszystkie okienka były czynne, z tym że spotykałem na korytarzu Pana z tego wydziału, po którego zachowaniu mogłem stwierdzić że nie jest zapracowany.Kilka razy się spotkałem, że panie w czasie obsługiwania petentów też sobie coś podjadają.:)Urzędniczki też decydują kiedy może wejść następna osoba wywołując numerek, często zdarza się, że petent wychodzi a numerek nie jest wywoływany.Wydaje mi się, że jest tak ponieważ urzędniczki pracują za zamkniętymi drzwiami i nikt nie widzi co tam się dzieje. W innych urzędach pracownicy są za szybą i petenci mogą obserwować czy urzędnik przeznacza swój czas na obsługę czy na własne sprawy. Ps. Spotkałem się już z kilkoma osobami, które mają podobne zdanie na temat wydziału komunikacji.

Odpowiedź Starostwa

 

 

Przeczytaj komentarze (32)

Komentarze (32)

Kaziu niedziela, 25.01.2015 11:20
W wydziale komunikacji pracuje 12 osób. Według sekretarza jak jedna...
ktoś sobota, 24.01.2015 20:12
W urzędzie miejskim jak się coś załatwia to drzwi są...
Autor środa, 21.01.2015 21:18
A co z kasą która tylko jest czynna do godz....
A sobota, 24.01.2015 18:44
Kasa jest czynna do 15
sobota, 24.01.2015 18:40
Tragedia. Też załatwiałam sprawy i urzednicy myślą, że są nie...
Eryk sobota, 24.01.2015 12:46
Spotkałem się z takim faktem. Wchodząc pan W. wyprosił mnie...
sobota, 24.01.2015 14:26
zgadzam się z Panem , organizacja pracy wydziału do poprawki!...
leon sobota, 24.01.2015 07:53
ja mam wrażenie,że te Panie i Pan z Wydziału Komunikacji...
Marzec czwartek, 22.01.2015 22:42
Numerki są dobre. Potwierdzam system dwóch kolejek fatalny. A dla...
czwartek, 22.01.2015 20:36
fatalny system 2 kolejek
a... czwartek, 22.01.2015 12:16
po pierwsze kasa jest czynna do 15.00 tak jak przyjmowanie...
ERA środa, 21.01.2015 10:22
Dlaczego urzędnika traktuje sie jak wroga, jeżeli Panie podjadały to...
środa, 21.01.2015 18:59
Jestem za monitoringiem we wszystkich urzędach - ONLINE !!! -...
STP czwartek, 22.01.2015 07:48
Nie tylko w Urzędzie pracuje się przy biurku przez 8h,...
środa, 21.01.2015 20:54
Tam przed wszystkim jest ciasnota, pomieszczenie zagracone, a petenci załatwiają...
marco środa, 21.01.2015 23:38
prawda
rolnik środa, 21.01.2015 22:46
To bardzo dobre rozwiązanie i powinno być stosowane wszędzie gdzie...
max środa, 21.01.2015 22:02
Według mnie jest całkiem ok ten system i nie ma...
środa, 21.01.2015 21:06
Numerki na pewno poprawiły obsługę, przynajmniej nikt się nie wpycha...
środa, 21.01.2015 09:32
tak wgl to za mało ludzi tam pracuje w stosunku...
Paweł środa, 21.01.2015 20:14
Za mało to oni tam pracują!!!! Jestem pewien, że...
gosc środa, 21.01.2015 10:50
panie podjadaly i co w tym dziwnego czlowieku ...
środa, 21.01.2015 18:52
Proszę poczytać kodeks pracy. Jedna przerwa 15-minutowa (najczęściej pół godziny...
marco środa, 21.01.2015 16:12
Popieram czytelnika! Wielokrotnie w zeszłym roku musiałem coś załatwić w urzędzie...
środa, 21.01.2015 14:42
kiedyś zgubiłam dowód rejestracyjny więc też musiałam udac się do...
ja środa, 21.01.2015 14:38
kto miał okazję załatwiać sprawy w kłodzkim wydziale komunikacji wie...
MARCO.1 środa, 21.01.2015 11:11
A może warto wprowadzić umawianie daty i godziny przez internet...
autor środa, 21.01.2015 09:52
Dla mnie przede wszystkim rażący jest brak jakichkolwiek standardów jakości...
środa, 21.01.2015 09:17
powinno się gdzieś w internecie sprawdzać na przykład czy jeszcze...
środa, 21.01.2015 09:51
nie 10 min bo 1h i 10 min
piotrek piątek, 23.01.2015 14:03
jak ty to policzyłeś?
środa, 21.01.2015 09:28
A ja jestem zadowolony z biletów też w zusie są...